Besöksräknare

tisdag 26 januari 2010

Pajformar...

Hmmm.... Skulle placera om alla saker i köksskåpen för min maid hade inte riktigt fått till det som jag velat. Jag tänkte ha bakgrejer i ett skåp som är lite trångt och bökigt och baksakerna använder jag inte varje dag. När jag så ska lägga in alla bakformar - ni vet sådanna där i metall som man bakar mjuka kakor i, så hittar jag bara en del av mina formar med löstagbar kant. Jag hittar bara kanten. Botten och den andra formen med löstagbar kant är borta! Vilken tur att jag ändå lade det mesta i kartonger och låste in värdefulla saker som kameror, nintendospel mm.
Har jag riktigt tur så hittar jag både skedarna och formarna men jag tror faktiskt inte det. De där snickarna är väl jättelyckliga. Matintresserade verkar de också vara.

2 kommentarer:

  1. Korpar!!! verkar dom vara dom där snickarna. Irriterande att folk inte kan skilja på ditt och mitt. Jag saknar 3 assietter, undrar om de har varit här också?

    SvaraRadera
  2. Jag måste ha ett kvitto av dem men nu har de stängt av mobilen...Vad gör man?

    BR

    Tomas

    SvaraRadera