Besöksräknare

torsdag 27 maj 2010

En snarkande ryggsäck

Kan inte låta bli att skriva en liten kommentar om min yngste son. Han är helt otrolig när det gäller att kunna somna överallt (som de flesta som läser vår blogg redan vet!). I dag när det var läggdax fick jag ett telefonsamtal. När jag kom ut så satt sonen och sov vid köksbordet. Han vaknade dock till när jag skulle få upp honom på ryggen för att bära upp honom. Han hoppade upp och höll fast sig....i 10 sekunder. Sedan somnade han igen. DJUPT! Helt otroligt att bära någon på ryggen som snarkar!!! Jag gick och smålog för mig själv och han snarkade på! Inga sömnproblem där inte!
Puss på dig, lillprinsen.

3 kommentarer:

  1. sötnos!!!/puss o kram från moster!!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan det är bestämt mitt fel att sonen inte kom i säng ordentligt och att du fick bära. Sorry säger telefonören.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du hittade till mig blogg samtidigt som jag också var i Indien! Vad spännande att ni bor och jobbar i Bangalore! Hur likt är det Bombay? Nu är jag hemma igen och har fått med mig en souvenir i form av magsjuka, hoppas att den försvinner snart...

    Jag känner igen det där med strömavbrotten i Indien... det är ju hemskt när det händer och ac:n inte fungerar... Och det var många hotell som inte hade något vatten när vi var där.

    Ett annat intryck som man märkte redan första dagen var den typiska indiska huvudskakningen, hur de vickar huvuvdet lite fram och tillbaka när man pratar med dem. Jag antar att de gör det i Bangalore också. ;-) Kram!

    SvaraRadera