Besöksräknare

fredag 14 maj 2010

Homepartyn

Det känns inte som jag har så mycket nytt att skriva från den senaste veckan. Men plötsligt kom jag att tänka på alla fina saker jag köpt på sista tiden. De kanske ni vill se?!
I förra veckan var jag på ett homeparty här i Palm Meadows som sålde kläder som hette eternal creation. De hade kläder för barn och kvinnor men även nessesärer och nattkläder. Kläderna var designade i australien men tillverkades i Goa. De har en fin hemsida för den intresserade. Kläderna var i jättefina, tunna bomullstyger och barnklänningarna var underbara! Det blev två toppar till mig och tre klänningar med matchande hårspännen till Maja.

Några dagar senare hade samma hus "party" igen. Nu var det smycken. Indieninspirerade silversmycken. Jag är ju inte den som trivs i silverfärgat men denna ringen kunde jag bara inte låta bli. Tyckte den var så mycket indien och att den ändå skiftade lite åt det guldiga hållet. Visst är den fin! På samma party hade även en duktig fotograf fösäljning av kort. Hon heter Alice Ray och tar jättefina familjebilder. Kanske går vi dit för fotografering till hösten.

1 kommentar:

  1. Visst är det trevligt med shopping och särskilt om det är på nära håll. Tupperware i Ozone på Tisdag. Funderar på en tur dit. Skall du hänga på? Kram

    SvaraRadera