Besöksräknare

måndag 14 oktober 2013

Trappuppfräschning

Så har jag då äntligen fixat till trappan ut till vårt glashus. Den har varit i obehandlad furu. Inget fel med det men då det kan leta sig in lite vatten utmed husväggen så hade den fått fuktfläckar och såg lite tråkig ut. 
Men med lite svart lasyr så har den nu fått en nyans som mycket bättre passar till stengolvet och till teaken i balkongdörren. 

Visst blev det bra! Nu ska jag bara lacka om dörren också men det får nog vänta till i vår. 

5 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Den har ju varit lite tråkig med de där fläckarna :)

    SvaraRadera
  2. Så fint du gör. Fixar det ena efter det andra. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Visst blev det snyggt! Egentligen var tanken att de skulle målats svarta (som de andra) för några år sedan då de var nya......får väl komma på inspektion snart.......kanske någon torsdag....kram Krister
    Kul att det blivit liv i bloggen igen DS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom gärna och hälsa på!!! Roligt att du tycker om att läsa här. Jag känner mig ofta så tveksam till om någon uppskattar det här då det är så få som kommentera men då fortsätter jag!
      Ps kom inte i morgon för då jobbar jag, men sen är det fritt fram!
      Kram Åsa

      Radera
  4. Visst blev det bra!!! Får börja fundera på nästa projekt!

    SvaraRadera