Besöksräknare

onsdag 30 november 2011

Ännu en incheckning i sjukstugan

Nu är det jag som inte är bra. Jag har haft ont i min vänster axel till och från länge. Jag är nog lite känslig i lederna och med två pass bollywooddans, golf, aerobics med viktträning för armarna är lederna utsatta. I förra veckan vred jag till armen så att jag fick mer ont i axeln. Sedan dess har jag vilat mig från allt för att kunna spela golf idag. Men så i går kväll så skulle jag dra av mig tröjan och vred då till armen så där igen så nu har jag jätteont. Kan inte knäppa bh:n på ryggen som vanligt. Ingen golf för mig alltså. Voltaren och tigerbalsam för att lindra.
Vi är ett gäng dönickar här: en som hostar, en som inte kan tugga, en som är dödstrött pga lång tjänsteresa under gårdagen och så jag - den enarmade!
Nu ska den enarmade göra potatismos till sin tuggoduglige som som snart kommer hem efter matteprovet! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar