Besöksräknare

måndag 10 januari 2011

Med penna och papper..

Alla som inte varit här och ser hur mycket det är att göra på dagarna brukar fråga vad jag gör. Jag kan berätta att denna vecka så startar all gympa och bollywooddans. Jag håller också på att läsa en bok om att lära sig teckna. Just nu är jag på att lära sig teckna ansikten så här kommer mitt senaste verk. Jag tecknar av foton och bilder för det är svårt att få motiven att sitta still. Så här blev senaste teckningen. Ni kanske tom ser vem det är?! Kul är det i alla fall!

8 kommentarer:

  1. Men Åsa! SÅ BRA!!!!!! Hur många strängar har du på din lyra egentligen? Jag som är i samma branch som du förstår inte hur du hinner med allt som du gör. Vilken talang, när blir det vernissage?? kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du är ju verkligen SUPERDUKTIG!! DU borde ägna dig mer åt det här! kram på dig sys!

    SvaraRadera
  3. Gud så bra!! Håller med Maria. Hur många dolda talanger har du??? Fantastiskt fint. Jag ser att du i och med detta till slut hittade ett foto med det svårfångade leendet ;) Kram L

    SvaraRadera
  4. Imponerad! Vad duktig du är.
    Kram Lena N

    SvaraRadera
  5. Superfin, mycket imponerad! Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Såå himla bra, Åsa! Har inte följt din blogg nu på länge men när jag gick in och såg din fina teckning kände jag för att lämna en kommentar på direkten. TOPPENFINT!! Fortsätter du så väntar kanske en ny karriär när du kommer hem igen.
    Kram
    maggan

    SvaraRadera
  7. Tack för alla fina kommentarer! Fick en avundsjuk son som också ville bli avritad. Har försökt men har inte lyckats få till det bra ännu. Ska göra ett nytt försök så får vi se om det blir publicerat här.
    Lena W: Gissa vem som tog kortet?! Inte var det någon i MIN familj i alla fall!!
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  8. Du är ju fantastiskt duktig! Visste du att du hade den ådran?/Eva (fd.Hållö)

    SvaraRadera