Besöksräknare

fredag 14 januari 2011

Ännu en vecka

Det blir ingen ordning på denna veckan heller. Bollywooddansen skulle startat i tisdags men instruktören hade inte fått meddelandet så det blev start först igår. Det var härligt att börja svänga på kroppen igen! Det är väldigt roligt med dans och jag har mycket mindre ont i min rygg sedan jag börjat med dans och aerobics.
Jag hade tänkt följa med någon av golfarna ut på banan i onsdags men det var ingen som kunde gå ut, så jag var och tog en golflektion istället. Det är ändå fascinerande man hur genom att ändra på små saker som hur mycket man skruvar sig eller hur stilla man håller huvudet och så får man sedan bollen att gå bra mycket längre och rakare. Problemet är att man behöver kunna göra det på banan också och där allt är lite knaggligare och trixigare med massa vattenhinder och träd i vägen. Oskar vill ut och spela i helgen. Vi får väl se om jag följer med dem.
Vi hade alla sett fram emot den här veckan då fam W skulle komma tillbaka och så kommer de hit och är magsjuka! Inte roligt! De får hållas på avstånd ett tag till. Tur att telefonen finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar