Besöksräknare

torsdag 20 januari 2011

En ny man i huset!

Jag visste inte förrän i dag att han skulle komma. Tomas är ju i Kina så det är lite tomt här och det är aldrig fel med någon ny och fräsch. Plötsligt knackar det på dörren och in kommer Glen! Han är som en frisk fläkt. Han var lite bredare än jag trott men man kan ändå inte klaga. Han utstrålar en sån värme att man bara blir glad av att se honom!!!



Precis, det är en riktig ugn!...med ett väldigt märkligt namn. "Glen" är mera namnet en go götebôrgare i övre medelåldern. Namnet utstrålar varken elegans eller matlagning för mig! Jag hoppas ändå att han kommer att funka fint. Han kanske verkligen kan bli som en kär gammal vän!!

3 kommentarer:

  1. Det är nobelt av Thomas att vilja dela dig med en ny och fräsch Glen. Dessutom har han ju jobbat hårt för att du skall få din nya "man" :)
    Ser fram emot de delikatesser som skall tillredas i Glen! Kram

    SvaraRadera
  2. Alla luktar fesk i göteborg tralala, alla heter glenn i göteborg tralala.. (Sjungs gärna sena kvällar under alkoholens inverkan)

    SvaraRadera
  3. Jag som trodde att GLEN var en trevlig göteborgare som hade kommit på besök!!!
    /Eva Borg

    SvaraRadera