Besöksräknare

söndag 11 november 2012

Kärlek utan kyssar?

Kom just på en gammal slagdänga från min mormors tid. Kaffe utan grädde, är som kärlek utan kyssar. Och kärlek utan kyssar, är väl ingen kärlek säg?!  En gammal text men fortfarande lika aktuell. Inte för jag har grädde i mitt kaffe men jag tycker vekligen att kaffe utan MJÖLK är vedervärdigt, i alla fall på morgonen. Förargligt nog var jag och handlade i går eftermiddag men hade inte koll på att mina oboy-drickande barn slukat all vår mjölk. Så nu sitter jag här i soffan och tittar ut på regnet som öser ner och längtar efter lite mjölk i mitt kaffe.
Får passa på att skicka en liten hälsning till alla svenska pappor, speciellt till min egen goa pappa och till mina barns fina pappa. Grattis på farsdag!

1 kommentar:

  1. Mötte honom vid brunchen och han mådde bra. Nu spelar min man innebandy med honom... ;-).

    SvaraRadera