Besöksräknare

torsdag 31 maj 2012

Lycka för en receptsamlare!

Åh jag vet att en del av er tycker det är knäppt att hellre läsa en recepttidning än en modetidning men sån är jag. Min man tittar bara trött på mig när jag försöker läsa smarriga recept högt för honom. Hela han ser ut som ett frågetecken. Min hjärna känner in alla ingredienser, lägger ihop dem så jag nästan känner hur underbart de skulle smaka ihop. Salivproduktionen sätter igång och snart dreglar jag.

Vilken tur att man har vänner som känner en! Den här tidningen fick jag av Lena. Hon vet vad jag gillar!! I natt landade hon och barnen. De flyttade hem till Sverige i julas men kom på den excellenta idén att komma hit en sväng innan vi hann flytta hem. Det kändes så härligt att komma in i deras villa igen och huset var fullt som förr. Härligt också att se att lille Alfred kände igen oss och kom fram och kramades. Då blir man glad i hjärtat. Så lite tur var det att skolan var stängd idag för då hann alla med att träffas. Det blev en bra dag med mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar