Besöksräknare

onsdag 22 februari 2012

Nya skor


I dag tog jag på mig mina nya skor för första gången. Jag har haft dem ett tag nu men tyckt de var lite pråliga till de kläder jag haft men i dag passade de bra till jeans och vit blus.
Egentligen behöver man inte vara så sparsmakad. I alla fall inte här i Indien, där mönster och smycken blandas i andan: "ju mer, ju bättre". Finast är man när smycken hänger i näsan och pannan. Och så i öronen, halsen och kring armarna och benen så klart. Så mycket har jag svårt för men att vara lite modigare och blanda mönster och färger tycker jag kan vara fint. Får se vad jag sedan tycker när jag flyttar hem till Sverige där alla går klädda i svart och beige. Troligtvis är dessa skor alldeles för kalla för sverigeväder ändå. Får väl dra på mig gummistövlar när jag kommer hem istället?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar