Besöksräknare

tisdag 7 februari 2012

Jag mår blää

Vaknade idag av att jag inte mådde bra. Sån tur är så börjar Jakobs feber avta. Inte helt borta men låg. Han har dock en hemsk hosta och är tröj i luftvägarna så han blir hemma ett tag till. Kanske blir det hela veckan då vi på fredag ska åka på en miniutflykt till grottemlen i Ellora och Anjanta. Tomas kommer vid midnatt på torsdag(är i Bangkok) och får bara hem och byta väska.
Bara nu jag kan vända det här och bli bra snabbt. Har nog lite feber och det kör i magen. Föräldrarna är bra så det verkar inte vara maten utan någon annan rackarns basilusk!!
Tur att ma och pa är här för då får de följa med Oskar till tandläkaren i kväll. Mamma har ju varit med mig där så det ska nog gå bra.
Nej nu ska jag se om internetkopplingen är snäll mot mig så att jag kan kolla på lite svensk tv och ligga här och kurera mig!

2 kommentarer:

  1. Här kommer massor med krya på dig- kramar från oss på Granbacken!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack de funkade!!! Mår mycket bättre idag.
      Kram Åsa

      Radera