Besöksräknare

onsdag 13 oktober 2010

Internetproblem

Åh äntligen fungerar internet igen! Har varit utan det sedan i går och man blir väldigt begränsad. Jag ringde i förmiddags för att felanmäla och efter att ha klickad mig fram mellan olika tangentval, fick jag tillslut tala med en riktig människa. Hon talade dessvärre så fort att jag fick be henne att säga om varenda mening som hon sa. Jag tycker jag börjar få ett vant öra för den indiska engelska accenten, men jag hade inte en suck! Tillslut la hon bara på rakt i örat på mig! Då känner man sig ganska värdelös. Tomas gjorde också ett försök och fick samma bemötande. Jag som har arbetat med människor med hörsel och förståelesproblem ställer automatiskt om mitt sätt att prata när jag märker att personen jag talar med inte hänger med. Konstigt att de inte lär sig det när de jobbar med att kommunicera med människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar