Besöksräknare

fredag 3 september 2010

Chaufförens motorcykel



Kumar har frågat mig många gånger att han skall skriva våra barns namn på sin MC. I Juni bad han mig skriva namnen exakt hur barnens namn stavades på svenska. Jag tror inte han han har haft råd tills nu.
Igår sa han att han äntligen hade fått klister märkena. De är gjorda i reflex så de syns extra bra i mörker. Jag tyckte det var lite genant och frågade om han skulle skriva sin dotters namn också på MC:n.
-Du kanske kan lägga till det i mitten kanske så ser det snyggt ut?
- No no sir!!
-Why not?
-No no no sir!!!
Jag förstod alltså inte men det var tydligen abolut inte aktuellt. Nu vet jag iallafall att han vill stanna kvar hos oss ett tag till eller så får han leta länge efter en familj efter barn med en Oskar och Jakob. aJag skall snart skriva ettt inlägg om vår personal här hemma för jag tycker att vi har haft tur. De är kanon bra och vi trivs extremt bra med alla tre. Trädgårdsmästaren delar vi ju med några fler är så klart. /Tomas
PS Man undrar ju lite varför jag och Åsa inte fick våra namn på hojen...vi betalar ju ändå lönen :)

1 kommentar:

  1. !!!!!!!!???Wow! E o I vill genast gå o kolla, de (och jag) är mkt impade!

    SvaraRadera