Besöksräknare

onsdag 21 mars 2012

Sysugen!

Vad händer i Indien undrar kanske ni. Jag skriver inte så mycket. Men det händer en hel del ändå. Det är mycket vid datorn. Mycket mailande till olika skolor för att hitta platser till barnen och för att kolla med olika jobb. Sedan ska man ju börja kolla upp vilket elbolag man ska välja, vilket bredbandsbolag och mobilbolag.... Tråkigt och svårt att jämföra bolag på nätet. Däremellan springer jag på sjukgymnsktik för att träna axeln. Är nu nytejpad och ska ha det till på lördag då jag blir av med det för gott. Är väl lite bättre men inte bra. Gör övningar 3 ggr per dag nu. Försöker att inte fuska.

Till lite roligare grejer: Igår hämtade jag ett möbeltyg jag beställt så nu ska fåtöljen bli riktigt orange! Jag sa sätta saxen i tyget idag och jag lovar att ta bilder. Har också fått lite nya idéer till tyger jag köpte för längesedan men som inte blivit något. Vi får se vad som blir färdigt först. Här är en titt på klänningstygerna. Ja, det kan nog bli bra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar