Besöksräknare

onsdag 14 mars 2012

Snyggt med turkos!

Förra inlägget blev visst publicerat lite för tidigt. Bilderna var från sjukgymnastikbåset som jag var i. Britsen var en stor spricka i som de tejpat för att man inte skulle riva sig på den. Det var ingen höj-och-sänkvariant som i sverige utan jag antar att de fick stå på den lilla skavda trappstegen om de skulle ge behandling åt någon som låg ner. När man tänker på hur korta de är här så står de nog ofta på den för att nå upp!!!
I dag fick jag börja med övningar. Jag blev också tejpad med kinesology tejp som ska hjälpa musklerna att dra rätt. Inte den bästa bilden kanske men det är svårt att ta kort på sig själv. Övningar fick jag med. och kylbehandlingen ska jag fortsätta med. Tejpbyte på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar