Besöksräknare

måndag 16 maj 2011

Trädgårdens frukter

Fy vad blogger har krånglat för mig det sista. Redigeringsläge funkar inte alls från min bärbara vilket gör det trögare att skriva inlägg om man måste sätta sig inne vid den fasta datorn. Här kommer ändå lite bilder från trädgården. Det är sommar här och frukterna hänger på grenarna och väntar på att mogna. Speciellt mangon tycker jag är festlig. Den ser så tung ut och ser ut att hänga i en så tunn liten tråd.




Utsikten från köksfönstret är ut mot detta lilla träd som jag plötsligt såg hade små runda frukter. Det var ett limeträd!


Från mitt sovrumsfönster kan jag titta in på grannens bananträd som har en omogen bananstock full med gröna bananer.

1 kommentar:

  1. ....Trevligt för er. Här har vi bara ormar. En till i lördags!

    SvaraRadera