Besöksräknare

torsdag 26 maj 2011

Blogg-bryt

Jag blir helt tokig på blogger. Jag har internetsignal så att jag till och med kan titta på vissa TV-program och jag har inga större problem att öppna andra internetsidor men min och andras bloggar som använder blogger går inte att öppna. Sån tur är kan jag gå in på min redigeringssida och skriva inlägg, läsa era kommentarer och läsa andras bloggar men jag kan inte skriva kommentarer på min eller andras bloggar. Trökigt!!!

Sista veckan har varit fullt upp med fixande inför hemresan. Har även sytt lite grejer som ska säljas för slum-projektet jag besökte för ett tag sedan. Sedan har det blivit en tur till golfbanan. Den turen började med regn och åska och slutade med att en kobra kröp över banan på näst sista hålet. Läskigt tänker ni, men det var inte så dramatiskt. Den kröp snabbt över banan och upp vid en sten. Jag hade aldrig sett den om inte en av caddisarna pekade på den. Men visst tittar man efter ormar när man är ute bland träden och letar efter sin boll - vilket jag gör ibland... Innan sköt jag bollarna ganska rakt men nu säger Tomas att jag "slaisar" ??? Hur kan jag göra något jag inte ens vet vad det är?! Får väl ta en lektion till.. Men det är trevligt ändå att traska omkring där på banan och prata lite med de andra golftjejerna. Jag får ge det en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar