Besöksräknare

torsdag 11 augusti 2011

Baktung?!?


Vi har så dålig mottagning för mobilen i vårat hus så igår när Lena ringde (hon gör det ibland :)) så satte jag mig ute på altanen för att prata där mottagningen är lite bättre. Plötsligt så bröts hela övre ribban på stolen av och jag föll ner på marken och hamnade på rygg på altangolvet. Det visade sig att trät i stolsribborna hade blivit poröst av att stå ute i regn och sol och även fotpallens ribbor var mjuka och en hade gått av.
Är det sommarkilona som gjorde sig påminda tro? Borde kanske gå till gymmet?? Var i och för sig ute och golfade hela dagen igår men det ska nog mer till för att krympa min ända!
Jag slog bara i svanskotan och skrubbade armarna men det har gått över idag. Min stackars mamma däremot har tryllat baklänges ner för en stege när hon målade fönsterfoder häromdagen och är nu riktigt blåslagen och har väldigt ont i ena axeln/armen/ryggen. Stackars mamma!! Hoppas du mår bättre idag!!! Stor kram till dig! <3

2 kommentarer:

  1. Nej, inte du också! Skönt att höra att du är bättre. Det blir jag nog också nu när jag tar Voltaren. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Nu fick ju liksom JAG skulden för det här........hade jag inte ringt, så hade du inte satt dig där och skadat dig. SORRY;)
    Hälsar telefonterrordamen

    SvaraRadera