Besöksräknare

tisdag 13 april 2010

Shoppingvecka

Förra veckan gick så snabbt. Vi kom ju inte hem förrän i söndags kväll men plötsligt var det lördag och dax för kära svågern att åka hem. Det var sorgligt då det är så mysigt när alla är med. Sån tur var hann vi med lite shopping så han åkte inte hem med tom väska . Tommy Hilfiger-butiken blev nog en favorit. Där handlade han och systern en stor kasse med kläder, medan barnen satt i ett hörn och spelade DS. Underbara leksaker - underbara barn!!!!

När man är i affärer så där varannan dag så kan man ju springa på lite grejer som man i alla fall i stunden tycker att man behöver. Veckans inköp för min del bestod i skor. Först blev det ett par Converse - alldeles för varma för detta klimat men funkar nog bra hemma i Sverige i sommar.


Sedan blev det ett par sandaler. De passar bra här men kanske slinker ner i väskan i juni. Man kan ju hoppas på en varm svensk sommar!!!


5 kommentarer:

  1. Härliga converse! jag hade faktiskt mina vita på mig häromdagen. De var inte så varmt som jag trodde. Stor risk att de blir missfärgade dock av röda sanden. (Jag tyckte mig förresten se ett par vita nya sandaletter också i söndags. Såg jag i syne eller undanhåller du oss shopping??) Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Äsch. Dom gamla skorna. De är minst en månad gamla!
    Kram ;)

    SvaraRadera
  3. Tänk om jag hade några som i alla fall var en månad gamla! Jag har verkligen skobrist. Senaste skoköpet var när jag höggravid traskade runt på Forum mall i Koramangala med Matilda. Mina skor á 250 rs från Commersial street totalhavererade. Nya flipflop fick inköpas i en hast. Inget glamoröst alls. Kram

    SvaraRadera
  4. hejsan!
    Tänk att de till o med tillverkar Coverse i specialdesignade Åsa färger!! Jättefina! Kram maria

    SvaraRadera