Besöksräknare

torsdag 8 maj 2014

Kaffe på sängen

"Grattis på namnsdagen" viskade maken i morses och pussade mig på kinden.
"Grattis på bröllopsdagen" viskade jag tillbaka.
"NEJ, det var ju det jag menade!" utbrast han. 

Efter en stund så kom han upp med en kopp kaffe. Så nu ligger jag här och funderar på var jag ska börja städa då det är min lediga dag och det betyder städ- och röjdag. Men jag har skaffat mig en städkompis men honom ska jag berätta mera om en annan dag!

21 årsedan vi stod vid altaret och sade "ja" till varandra. Många år sedan. Många fina år sedan.

2 kommentarer:

  1. Grattis till er båda!!kramar från oss på Granbacken <3

    SvaraRadera
  2. Lena/Meltingpot9 maj 2014 kl. 09:04

    Grattis! Jag såg minsann din städkompis på Tomas FB! Spnnande att höra hur det funkar. Ni har ju inte hundra legobitar, små Jake och piraterna pilar, BRIO tågbana, pusselbitar......utspridda överallt så det bör gå bra. Här hade det nog inte funkat. Vi är sugna på en sådan gräskompis! Får se hur det blir med det.

    SvaraRadera