Besöksräknare

söndag 16 mars 2014

När man inte kollar så noga...


Den här blusen köpte jag i höstas. Jag har haft den på mig många gånger men idag när jag skulle ta på den såg jag att lappen satt fram....eller...Hmm..
 När jag vände på den hängde den mer naturligt över axlarna. Jag har alltså haft den bak-och-fram tills idag. Men jag är inte värre än min goa vän som drog med mig på ett styrkepass på gymmet förra veckan. Halvvägs in i passet upptäckte hon att hon tagit på sig i fel ordning och hade trosorna utanpå sina tajts. Tur att båda var svarta! Hon stod längst bak i salen och ålade snabbt av sig trosorna men man undrar ju om passledaren såg henne.. Hi-hi. Så tokigt det kan bli om man inte tänker på vad man gör eller kollar efter hur resultatet blir!!


2 kommentarer:

  1. Den är jättefin åt båda håll:) Tusen tack för en trevlig kväll med supergod mat!!! Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjet var helt på vår sida! Ni stackare som fick halvbränd potatis och överbakad kaka! I bland blir det inte riktigt som man tänkt sig!

      Radera