Besöksräknare

lördag 29 mars 2014

Garderobsförfall

Vilken underbar dag det ser ut att bli idag! Jag har nu suttit ute i solen en timme med frukostkaffet och varit tvungen att rulla upp tröjan för att blotta min blek-vita mage för att det var så varmt. Tack vare avsaknad av kalla vindar är det sommarvärme i trädgården. En bikinitopp hade varit bra så att solens strålar kan nå mitt skinn. Lite D-vitamin är aldrig fel! Men vad har hänt i garderoben?!! Mina bikinis som i höstas var lite använda ( ja, Indiens klimat passade dem utmärkt) men ändå helt ok, hade nu dött!! Banden hade torkat och krackelerade när jag drog i dem och färgerna hade helt bleknat! De längtar väl tillbaka till Indien?! Till slut hittade jag en som fortfarande hade spänst och nu ska jag gå ut och spola av grillen med högtryckstvätten! Spola bort vintermöglet och göra den vårfräsch!

1 kommentar: