Besöksräknare

torsdag 28 november 2013

Ett mystiskt paket

I går när jag kom hem hade jag fått en postavi. Jag hade ingen aning om vad det var för jag hade inte beställt något men då jag hade sån huvudvärk och kände mig så förkyld orkade jag inte gå ut igen så jag väntade till idag att hämta ut paketet. Då posten håller till på näraffären passade jag på att handla lite samtidigt. När jag stod i kön till kassan kunde jag inte låta bli att öppna det gröna vadderade kuvertet jag fått. Först fick jag fram en rödaktig tygsnibb och började fundera på om jag glömt någon scarf hos någon men sedan kom det fram ett tomteansikte och en liten etikett där det stod " Till världens bästa syster!". Mer kunde jag inte kika för tårarna vällde upp och jag såg knappt när jag betalade mina varor och helt glömde av att be att få köpa saffran gjorde jag också! Väl hemma tog jag upp tomten och då visade det sig att det var en adventskalender som min finaste syster knåpat ihop till mig! Ni kanske tror att hon har köpt tomten men hon har faktiskt gjort den. Visst är hon underbar!!! Jag har sån tur i livet att ha fått en så fin syster som min! En syster som man kan dela allt med. Det är en trygghet i livet.
Tack, älskade syster!!!!
Ett paket för var dag fram till jul!! Jippi!!
Jag tror det kan vara choklad i paketen..

Tomten tittade i kameran precis när jag tog bilden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar