Besöksräknare

onsdag 18 april 2012

Vackra överkast!

De utlåvade bilderna och beskrivningen på vår lill resa för ett par veckorsedan verkar aldrig vilja bli skriven. Jag gör det därför enkelt för mig och länkar till systerns blogg så kan ni som vill titta på lite bilder och läsa om vad vi gjorde. Här, här och här kan ni läsa mera.
Här har vardagen intagit en varannandagsform av shopping och poolbesök. Det kanske har blivit lite extra mycket shopping innan svågern åkte i måndags, då han gärna ville fynda lite kläder innan han stack. Lite tomt är det nu då han inte är kvar längre men igår känpade syster och jag tappert i affärerna för att komma upp till hans inköpssumma. Det måste ju bli rättvist! Då kan det hända att det blir både ett, två och tre överkast....!
Här ska ni få se på bilder på mina fynd. Det blev ett röd-vitt överkast till en dubbelsäng. Underbart handtryckt mönster med randig baksida. Handkviltat. Sedan hittade jag också ett barntäcke som kommer bli en perfekt filt att slänga över ryggstödet på soffan. Ja de passar faktiskt bra ihop med överkastet också så de kanske öven kan samsas i sovrummet på något sätt. Åhh vad jag kommer sakna dessa vackra handtryckta bomullstyger!!! Det gäller att bunkra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar