Besöksräknare

tisdag 5 juli 2011

Sommardagar i Falkenberg


Äntligen har det blivit sommar! Vädret är härligt, jordgubbarna söta och blommorna är vackra och blommar i massa olika färger. Den nya altanen är fin och krukorna prunkar med blommor.
Men som alltid här i Falkenberg finns det nya projekt på gång....
Innegården sedd innifrån...
...och sedd utifrån!!!
Just nu är det ett fönsterbytarprojekt (tack och lov att det är så varmt för i natt har vi bara plast för två fönsterhål i väggen) och ett takmålarprojekt. Vi målar taket ihop, mamma och jag och tar en liten bit i taget så att inte jag ska få problem med min nacke igen.

Jag vet att en del tycker det är jobbigt att snickra och måla men jag tycker det känns skönt att ha lite projekt. Då kan man växla mellan att greja och att ligga och lapa sol! Sån är jag!/Åsa

1 kommentar:

  1. Ni kämpar verkligen på!! Om ett tag är vi tillbaka och kan hjälpa till!! Kram till er alla där nere!!

    SvaraRadera