Besöksräknare

torsdag 2 maj 2013

Kommentera mera!

Nu har jag följt min systers exempel och tagit bort ordverifieringen på kommentarsfältet så nu är det mycket lättare att kommentera för er!

GÖR SÅ HÄR
1 Skriv din kommentar i rutan.
2 Vid "Kommentera som:" kryssa antingen i "Anonymt" men skriv gärna ditt namn i din kommentar så jag vet vem du är
.....eller välj "Namn/webadress"  och skriv bara ditt förnamn i namnrutan och inget i webadressrutan så kommer ditt namn att stå över din kommentar.
3 Tryck på "Publicera"

KLART!!!

Enkelt va?! Nu hoppas jag på fler kommentarer!!!

6 kommentarer:

  1. Här får du en på en gång, jag går först i truppen av alla kommentarer som kommer trilla in!! Kram på dig syster!!

    SvaraRadera
  2. Vad bra! Jag har försökt att skriva så många gånger. Nu kan jag!!! Härligt!!!!
    Kram Lena i L

    SvaraRadera
  3. Så bra. Konstigt nog funkar det inte från paddan. Någon som vet varför? M

    SvaraRadera
  4. Vad ROLIGT att få så många kommentarer!! Kul att höra från dig Lena N!

    M - mamma fick en padda och har problem hon med. Kanske denna info jag hittade, ger dig hjälp:
    "Problemet verkar vara Safaris autocorrektfunktion. Klickar man bort föreslagna ord går det inte längre att skriva något i inmatningsfält på iPhone- eller iPad-baserade Safari. Lösningen är att köra Google Chrome som webläsare på iPad och iPhone, där det går att avböja autocorrect och fortsätta skriva. Chrome går att ladda ner gratis. En annan lösning är att skriva kommentaren i en textredigerare (eller ett mail man inte skickar), kopiera och klistra in."
    Vet inte om detta hjälpte?! Det sistnämnda verkar ju väldigt omständigt eller ?
    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skriver alltid från paddan. När den låser sig trycker jag bort tangentbordet, klickar sedan i komentarsfältet igen. Då brukar det gå att fortsätta skriva :)

      Radera
  5. Hej! Jag ska flytta till Bangalore med familjen. Behöver tips om områden och skolor till barnen. Maila mig gärna tamana1984@hotmail.se
    :)

    SvaraRadera