Besöksräknare

onsdag 8 maj 2013

Bröllopsdag

För tjugo årsedan var det högsommarvärme och alla träd hade precis slått ut och hade sin grönaste färg av nyvaknat liv. Det var en nervös, underbar och minnsevärd dag, dagen då vi gifte oss! Jag kan inte föstå att det var så längesedan och att vi varit gifta i så många år. Jag är så glad att jag hade förmånen att träffa min älskade livskamrat så tidigt och hunnit med så många fina år tillsammans redan. Två söner - de bästa - har vi också lyckats få.
Älskling, utan dig är jag inte hel. Jag vill fortsätta leva resten av mitt liv med dig!

Nu drar vi iväg alla fyra några dagar för att njuta av vackra Stockholm och av att vara tillsammans!

1 kommentar:

  1. Ja 20 år går fort om man har kul. Visst har vi fått en fantastisk familj....

    SvaraRadera