Besöksräknare

söndag 6 april 2014

Lugn söndag



Det har varit en lugn och lite regnduggig söndag. Trots det åkte maken och jag ut mot havet då han ville åka lite rullskidor och jag tänkte övervinna min förkylning med en promenad. Trots regn blev det några fina vårbilder. 


Kvällen avslutades med lite dumplings med kycklingfyllning efter Jennie Walldéns kokbok som jag skrev om för någon vecka sedan. Det var väldigt pilligt att göra så det blir inget för fredagskvällen men som förrätt om man har gäster kanske. Det var i alla fall jättegott även om det inte såg så toppengott ut kanske.. 



1 kommentar:

  1. Idag började jag att torka ur köksskåp. Verkligen inte någon rolig syssla, men längst in hittade jag plastformar i tre storlekar för att göra dumplings, tror jag. Kanske något för dig? Mamma

    SvaraRadera